تبلیغات

اطلاعات هوانوردی



بـــه بـــزرگــــتریــن مـــرکـــز اطـــلـــاعـــات هـــوانـــوردی ایــــران خــــوش آمـــدید
اطلاعات هوانوردی


تـــبـــلیـــغـــات
تـــبـــلـــیـــغـــات

.:: آخرین مطالب ::.

عنوان تاریخ
انهدام ۹۰ درصد هواپیماهای فرودگاه طرابلس چهارشنبه 25 تیر 1393
اطلاعات مفید کایت سواری سه شنبه 26 آذر 1392
هواپیماهای قطری در آسمان عربستان پرواز می كنند یکشنبه 3 آذر 1392
نمایشگاه هوانوردی یکشنبه 3 آذر 1392
موافقت ایران‌ایر برای برقراری مجدد پرواز ایران-آمریکا با بوئینگ‌های 747 سه شنبه 28 آبان 1392
خبر فوری سه شنبه 2 مهر 1392
جواب به سوال شما دوشنبه 7 مرداد 1392
سقوط هواپیما تفریحی در چالوس دوشنبه 7 مرداد 1392
آریا ایر 737 وارد می کند پنجشنبه 27 تیر 1392
خطرناکترین فرودگاه جهان پنجشنبه 13 تیر 1392
قیمت کایت (هنگ گلایدر) !!! بخریم؟ یا خودمون بسازیم؟ جمعه 7 تیر 1392
افزایش پروازها ماهان از لار و قشم به دبــی به زودی پنجشنبه 6 تیر 1392
ورود اولین سری ایرباس 340 شركت هواپیمایی ماهان به فرودگاه امام خمینی (ره) یکشنبه 26 خرداد 1392
مجوز پرواز به سوئد صادر شد/انجام نخستین پرواز در 6 تیرماه جمعه 24 خرداد 1392
درآمد سالیانه ی یک مهندس هوافضا - آمار بین المللی پنجشنبه 23 خرداد 1392

صـــفـــحـــات


البته این مال قبل ازتاسیس دانشکده ی خلبانی امساله ولی فکرکنم هنوزهم بااین شرایط بپذیرن

ارتش:
داشتن دیپلم نظری
3یا4ویاشایدهم6سال(بستگی به خودتون داره)دردانشکده ی خلبانی
4ماه تا1سال کارآموزی بادستگاه های شبیه ساز
2ماه پروازآزمایشی باجنگنده های قدیمی ویاشفق آموزشی
اونوقت یه تست مانورویه تست کتبی ازتون میگیرن واز44بهتون امتیازمیدن
35به بالاخلبان رسمی ارتش میشین
35تا37خلبان گشتی
37تا39بمب افکن سبک وجنگنده های تک منظوره
39تا40بمب افکن های سنگین وجنگنده های چندمنظوره
40به بالاجنگنده های رادارگریز
30تا35هلیکوپتر
30به پایین سال بعدانشاالله

شرایط پذیرش دردانشکده ی خلبانی:
قدبالای185
دندون پرکرده ازجنس پلاتین نداشته باشین(لامینت اشکالی نداره)اگه هم داشته باشین مایش یه دندونپزشکه والبته دندون خراب هم نداشته باشین
یه آزمایش خون ازتون میگیرن که توش غلظت پلاکت ویک سری چیزهاچک میشه که مطمئن بشن باسرعت بالای جت خدایی نکرده سکته نمیکنین
اضافه وزن حتی 1کیلوهم نداشته باشین
اضافه وزن یعنی وزن شما5کیلوویابیشترازدورقم آخرقدشماباشد


مذایای خلبانی:
حقوق:
گشت:5میلیون درماه
جنگنده وبمب افکن سبک7میلیون درماه
جنگنده چندمنظوره وبمب افکن سنگین 10میلیون درماه
رادارگریز10 میلیون درماه
هلیکوپتر:6میلیون درماه

احتمال شهادت درجنگ:
به ترتیب:
23%
45%
40%
6%
67%

واماشرایط درپایگاه هابسیارسخت است
موبایل هاقبل وبعدورودکنترل میشن وازورودهرگونه دوربین به پایگاه جلوگیری میشه
یونیفورم بایدحتماتنتون باشه
خوابگاه هاش تنفرآوره جزهوانیروزوقلعه مرغی ومهرآباد
هرماه آزمایش دخانیات والکل میگیرن
قبل ازهرپروازخلبان1ساعت چکاومیشه
مانورهابسیاردقیق وحساسه واشتباه درمانوراخطاروتکرار=بازداشتگاه
پروازسخته وباراول که دیوارصوتیومیشکونین انگاردومشت رفتن یه جاییتون وبرای چندلحظه کنترل هواپیماروازدست میدین
یه لحظه اشتباه=مرگ
سخت ترین قسمت خلبانی هم فرودشه
سپاه هم همینه باچندتفاوت:
ازرادارگریزخبری نیست
شرایط پایگاه سخت تره
حقوق بیشتره
ویه کم آزمون هاش ساده تره ولی به دردنمیخوره
درموردسپاه بیش ازاین اطلاعات ندارم چون بدون نگاه کردن به سپاه وهوانیروزارتشوانتخاب کردم




...

نویسنده : capt. salimabadi
یکشنبه 19 شهریور 1391



پایگاه های اطلاع رسانی




نـــظـــرســـنجـــی

سطح این وب را چگونه تماشا میکنید ؟





صـــفـــحـــات جـــانـــبـــی
آمـــار بازدیـــد
  خوش آمدید
نویسندگان:
  • تعداد نویسندگان :
  • admin 1 (158)


وضعیت وبلاگ :
  • تعداد کل مطالب :
  • رنک گوگل : 1
  • آی پی شما :

آخرین بروزرسانی

تـــبـــلـــیـــغـــات